Size Özel İndirim.

Peynircim’den yapacağınız 50 ₺ ve üzeri siparişlerinizde Kargo Ücretsiz.

Support Line Icon
Destek Hattı
0850 346 16 61
2

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1 - SÖZLEŞMENİN TARAFLARI

SATICI: Köseoğlu Gıda Üretim ve Pazarlama Ltd. Şti.

Adresi: Küçükyalı Merkez Mah. Mektep Cad. No: 47/A Maltepe / İstanbul

Tel.: 08503461661

E-posta: info@peynircim.com.tr

Vergi Dairesi: Küçükyalı

Vergi No: 5890415085

 

ALICI: Müşteri

MADDE 2 - SÖZLEŞMENİN KONUSU:

İşbu sözleşme, Alıcının Satıcıya ait peynircim.com.tr web sitesi üzerinden elektronik olarak gerçekleştirilen alışverişe dair hak ve yükümlülükleri belirtir. Elektronik olarak verilen siparişlerde sözleşmede belirtilen nitelikleri haiz ve satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince işlem yapılmaktadır. Alıcı, satışı yapılan mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, teslimat şartları, ödeme şekilleri, cayma hakkı ve tüm ön bilgileri hakkında bilgi sahibi olduğunu; bu bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve buna bağlı olarak mal/hizmeti sipariş verdiğini işbu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. Ayrıca peynircim.com.tr sitesinin ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura işbu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.

MADDE 3 - MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:

Mal/hizmet, SATICI tarafından bildirilen adreste MÜŞTERİ’ye teslim edilecektir.

MADDE 4 - TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI:

Teslimat masrafları aksi belirtilmediği sürece alıcıya aittir. Satıcı tarafından web sitesinde belli bir tutarın üzerinde siparişler için teslimat ücretinin kendisi tarafından karşılanacağı veya kampanya dahilinde bir ücretsiz teslimat söz konusu ise teslimat ücreti satıcı tarafından karşılanacaktır. Teslimat süreci, mal/hizmet bedelinin satıcıya ulaşması ile beraber başlar ve stok müsaitliğine göre en kısa sürede yapılır. Satıcı, mal/hizmetin satın alınmasından itibaren 30 gün içinde teslimatı yapmalıdır, ayrıca bu süre içinde yazılı bir bildirim ile bu süreyi 10 gün daha uzatma hakkına sahiptir. Satışı yapılan mal/hizmetin bedeli ödenmez veya ödemenin iptali yapılırsa satıcı mal/hizmetin teslimat yükümlülüğünden kurtulur.

MADDE 5 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ

Alıcı, sözleşmede bahsi geçen mal/hizmetin teslimi sırasında kontrol sağlayarak; ezik, ambalajı yırtılmış, kırık vb şekilde hasarlı veya ayıplı malı/hizmeti teslim almamalıdır. Teslim alınan mal/hizmet, hasarsız ve sağlam bir şekilde teslim edilmiş kabul edilir. Teslim sonrası mal/hizmetin uygun bir şekilde saklanması ve korunması tamamen alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılarak iade işlemi talep edilecekse mal/hizmet kullanılmamalıdır ve orijinal faturası ile iade edilmelidir. Teslimat yapıldıktan sonra alıcının kusuru olmaksızın alıcının kredi kartının yetkisiz kişilerle hukuka aykırı bir şekilde kullanılması sonucunda tutarın satıcıya ödenmemesi halinde Alıcı teslimatı yapılan malı/hizmeti 3 (üç) gün içerisinde satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu durumdan doğacak alıcıya teslimat giderleri alıcıya ait olacaktır.

MADDE 6 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ

Satıcı, sözleşmede bahsi geçen malı/hizmeti; eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve sağlam bir şekilde teslim etmelidir. Mal/hizmete ait garanti belgeleri ve kullanım klavuzları da bu kapsamda alıcıya teslim edilmelidir. Malın/hizmetin alıcı dışında başka bir kişi/kuruluşa teslimi yapılacak ise teslim sırasında kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesi durumunda satıcı sorumlu değildir. Cayma durumunda satıcıya cayma beyanı ulaştıktan sonra 10 (on) gün içerisinde malın/hizmetin bedeli ve varsa kıymetli evrakı iade edilir. Mal/hizmet 20 (yirmi) gün içinde iade alınır. Satıcı tarafından haklı gerekçe sunulduğunda sözleşmedeki ifa süresi içerisinde alıcıya aynı kalite ve fiyatta mal/hizmet tedarik edilebilir. Eğer satıcı teslimatı tamamlayamacağını düşünüyorsa sözleşmenin ifa süresi dolmadan alıcıya bilgilendirme yapar ve ödenen bedel/belgeler 10 (on) gün içerisinde iade edilir. Garanti belgesi ile satışı yapılan mal/hizmetler için arızalı veya bozuk olması durumunda garanti şartlarına uygun bir şekilde gerekli onarımın yapılması için satıcıya iletilebilir. Bu durumda teslimat giderleri satıcı tarafından karşılanır.

 

MADDE 7 - SÖZLEŞMEYE KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ

Mal/hizmetin cinsi ve türü, tüm vergiler dâhil satış bedeli, miktarı, marka/modeli ve rengi, peynircim.com.tr adresi üzerinde yer alan mal/hizmet tanıtım sayfasındaki bilgilerde ve işbu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan faturada belirtildiği gibidir.

MADDE 8 - MAL/HİZMETİN PEŞİN FİYATI

Mal/hizmetin peşin fiyatı, sipariş tamamlandıktan sonra gönderilen e-posta içerisindeki örnek faturada ve ürün ile birlikte müşteriye teslim edilen fatura içeriğinde yer almaktadır.

 

MADDE 9 - VADELİ FİYAT

Mal/hizmetin vadeli fiyatı, sipariş tamamlandıktan sonra gönderilen e-posta içerisindeki örnek faturada ve ürün ile birlikte müşteriye teslim edilen fatura içeriğinde yer almaktadır.

MADDE 10 - PEŞİNAT TUTARI

Mal/hizmetin peşinat tutarı, sipariş tamamlandıktan sonra gönderilen e-posta içerisindeki örnek faturada ve ürün ile birlikte müşteriye teslim edilen fatura içeriğinde yer almaktadır.

MADDE 11 - ÖDEME PLANI

Alıcı tarafından sipariş işlemi sırasında site üzerinde seçilen kredi kartı ile taksit seçeneğinde seçilen taksit geçerli olacaktır. Taksitlendirme durumunda alıcı ile işlem yapılan kredi kartı sahibi banka ile arasında imzalanmış sözleşme hükümleri geçerlidir. Ödeme tarihleri, banka ile alıcı arasında imzalanmış sözleşme detaylarına göre belirlenir. Alıcı, banka tarafından gönderilen hesap özetinden taksite dair sayısını ve ödemeleri takip edebilir.

MADDE 12 - CAYMA HAKKI

Satıcı, Alıcı tarafından herhangi bir gerekçe gösterilmeksizin, hiçbir cezai ve hukuki sorumluluk yüklemeden malı/hizmeti teslim aldığı veya sözleşme imzalama tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde Alıcının malı/hizmeti reddederek cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildirimi ulaştığı andan itibaren malı/hizmeti geri almayı taahhüt eder.

Alıcının cayma hakkını kullanabilmesi için 7 (yedi) gün içerisinde satıcının müşteri hizmetlerine e-posta veya telefon ile bildirimde bulunması ve sözleşme hükümleri çerçevesinde malın/hizmetin kullanılmaması olması şarttır. Cayma hakkının kullanılması durumunda teslim edilen faturanın orijinal halinin iadesi zorunludur. İhbarın ulaşmasından itibaren 7 gün içerisinde malın/hizmetin bedeli alıcıya iade edilir ve 20 (gün) içerisinde mal/hizmet geri alınır. Fatura aslının gönderilmemesi durumunda iadesi yapılacak tutar için KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilmez. Cayma durumunda malın/hizmetin teslimat bedeli satıcı tarafından karşılanır. 

 

MADDE 13 - CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HİZMETLER

İade edilemeyecek nitelikteki mal/hizmetler; hızlı bozulan mal/hizmetler, son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık ve hijyenik mal/hizmetler, kopyalanabilir nitelikteki yazılım, medya ve programlar olarak ele alınabilir. Ayrıca yazılım, sarf malzeme, kozmetik gibi mal/hizmetlerin ambalajının açılmamış ve zarar görmemiş olması gerekir.

 

MADDE 14 - TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

Alıcı tarafından kredi kartı ile yapılan işlemlerde temerrüde düşülmesi durumunda kart sahibi ile banka arasındaki sözleşme çerçevesinde alıcı sorumludur. Banka ile kart sahibi arasındaki sözleşmeye göre banka faiz uygulayabilir ve hukuki yollara başvurabilir. Bu kapsamda satıcı tarafında oluşan zarar ve ziyanın da alıcı tarafından karşılanacağı kabul edilir.

 

MADDE 15 - YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda, Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, belirtilen değer üstüne Tüketici Mahkemeleri; bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.

 

Aramaya başlamak için en az 2 karakter yazmalısınız

Geçmiş Aramalar
Kategoriler
Ürün Favorilere Eklendi.
Anasayfa Kategoriler Sepetim
Hesabım