Müşteri memnuniyetini üst seviyelerde tutmak, marka olarak öncelikli amaçlarımız arasındadır. İnternet üzerinden verdiğiniz siparişlerde herhangi bir sorununuz olması durumunda 08503461661 nolu telefonu arayarak veya info@peynircim.com.tr adresine e-posta göndererek destek alabilirsiniz. Aynı iletişim kanalları üzerinden iade koşullarını dikkate alarak sorun yaşadığınız ürünlerin iadesini talep edebilirsiniz. Sitemiz üzerinde belirtilen diğer iletişim alternatiflerini de hem iade işlemi hem de destek amaçlı olarak kullanabilirsiniz. E-posta ile gelen şikayet ve talepler için 24 saat içinde dönüş sağlanmaktadır.

İade işlemleri için Yurtiçi Kargo’yu tercih ederek ödemesinin tarafımızdan yapılacağını belirtmeniz yeterlidir. Bu sayede ürünleri ücretsiz bir şekilde gönderim sağlayabilirsiniz.

İade işlemlerinde hediye ve promosyon ürünleri de iade edilmelidir. Bu sebeple tarafınıza hediye ve promosyon bir ürün iletildiyse onların da tarafımıza gönderimini sağlayınız. 

Ürün İade Koşulları

www.peynircim.com.tr üzerinden verdiğiniz siparişlerde aşağıdaki iade koşullarını sağlayarak aldığınız ürünleri iade edebilirsiniz. Ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 3 gün içerisinde iade edilebilir. İade için fatura ve iade nedeninizi içeren bir not ile ücretsiz gönderim sağlayabilirsiniz. 

Soğuk zincir ile teslimatı yapılan ürünlerin, aynı özenle iade yapılması beklenmektedir. Bu sebeple ürünlerle beraber gönderilen buz akülerini, dondurucu kısmında 1 gün bekletip paket içerisine yerleştirerek özenli bir şekilde iade ediniz. 

Online siparişlerde tarafınıza ulaşan kargo hasarlı ise kargocu yanınızdan ayrılmadan önce kargoyu açarak kontrol sağlayınız. Hasarlı bir şekilde teslimat yapıldıysa kargo görevlisine o an iade yapabilirsiniz.

Ürünleri teslim aldıktan sonra hasarlı olduğunu farketmeniz durumunda ürünleri ambalajları ile birlikte fotoğraflayınız. Çektiğiniz fotoğrafları destek@peynircim.com.tr adresine iletebilirsiniz.

Hasar olmayan kargolarda iade ücreti alıcı tarafına ait olmaktadır. İade koşullarına bağlı kalınarak iade edilen ürünlerin ücretleri, 10 gün içerisinde alıcıya iletilmektedir. İade sırasında işlem yapılan karta para iadesi yapılmaktadır ve bankanıza göre yaklaşık 24 saat içerisinde hesabınıza yansıması beklenmektedir. 

NOT: İADE ÜRÜNLER ORJİNAL AMBALAJINDA FATURASI İLE BİRLİKTE GÖNDERİLMELİDİR. İADE SEBEBİNİ İÇEREN BİR NOT EKİ DE YER ALACAK ŞEKİLDE AŞAĞIDAKİ ADRESE İLETİLEBİLİR.

Peynircim-Köseoğlu Gıda Üretim ve Pazarlama Ltd. Şti.

Adres: Küçükyalı Merkez Mah. Mektep Cad. No: 47/A Maltepe / İstanbul

Tel: 08503461661

Vergi No: 5890415085

Ürün İade Şartları:

Ürünlerin iadesi orijinal ambalajları ve kutuları ile yapılmalıdır.

İade edilecek ürünlerin orijinal ambalajları ve kutuları zarar görmüş veya tekrar satışa sunulamayacak durumda ise iadesi kabul edilmemektedir.

İade edilecek ürünler, kesinlikle orijinal faturası ve iade sebebini içeren not ile birlikte kargolanmalıdır.

Soğuk zincir gerektiren ürünlerin iadesi, bozulmaması için şartların sağlanmaması durumunda kabul edilmemektedir.

Soğuk zincir gerektiren ürünler, uygun koşullarda saklanmalıdır ve 10 gün içerisinde tüketilmelidir. Eğer belirtilen gün içinde tüketemeyecek iseniz dondurucuda muhafaza etmeniz gerekmektedir. Ürünlerin doğru bir şekilde saklanmaması sonucu oluşabilecek bozulmalar için iade talebi alınmamaktadır.

Hasarlı veya ayıplı bir ürün teslim edildiğinde kargo görevlisi ayrılmadan önce kontrol sağlayıp tutanak tutturabilirsiniz. Bu durumda kargo görevlisi ile o an iade yapabilirsiniz ve kargo ücreti tarafımızca karşılanır. Kargo görevlisi ayrıldıktan sonra ayıplı veya hasarlı ürün farketmeniz durumunda kargo ücreti tarafınızca karşılanacak şekilde iade işlemi yapabilirsiniz.